www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Kanelbullens dag

Nu så! Hej mina kära!

Har precis avnjutit en kanelbulle i solen på min uteplats och är nu tillbaka vid min dator för att dela med mig lite av mitt liv till alla er där ute som vill höra. Men jag måste först säga att jag är amazed över hur bra vädret är! Och hur skönt det är ute! Sen så har vi ju det faktum att jag älskar hösten väldigt mycket. Skulle nog säga att det är min favoritårstid på året. Med tillägg att jag personligen älskar höstmode väldigt mycket också haha! Ett plus! Men men!
 
Igår så var jag som sagt ute med mina tjejkompisar och några fler, lite nya ansikten också! Superkul! Vi hamnade på Göta Källare, som planerat (Gratis inträde så det var värt det) och vi hade kul tillsammans. Tycker i alla fall jag, kan inte tala för de andra. Så som utlovat ska jag lägga till en fin liten bild här på hur jag såg ut igår! Såklart!
 
 
Idag blir det en såndär mysig liten vilodag. Inget inplanerat och tänker därför stanna i sängen med glass och film. Och så ska jag beställa lite cirkellinser. Något jag velat köpa ganska länge nu, men aldrig haft pengar kvar till i slutet på månaden haha! Är en riktig storhandlare! 
 
Nu ska jag mumsa min Peanut Butter Cup glass och mysa ner mig mellan täcka och kuddar! 
 
Ha det mys!
 
Now! Hello my loves! 
 
I've just had a cinnamon bun in the sun on my terrace and I am now back by my computer to share some of my life with you. But first of all I need to mention how amazed I am with the current weather. It's really cozy and warm in the sun. And it's October, it's really great. To add to it, I love autumn. It's my favorite season really. And I love autumn fashion so it's a huge plus!
 
Oh well...
 
As said I spent yesterday night out with my friends, we ended up at a place called Göta Källare, just as planned (we didn't have to pay any entry fee) and I think we had a great time together! I can't speak for everyone else but I hope they enjoyed it too! I promised you all a photo (as seen above) of my look for yesterday and I was pretty pleased with it, simple but not too simple. 
 
Today is going to be one of those lazy days, nothing planned and I'll stay in bed with ice cream and comedies. Perfect. And I'm planning to order some circle lenses. I've anted a few pairs for a while but I've never gotten around to order any. Mostly because I never have money at the end of the month, as the big spender I am haha!
 
Now I am going to have some yummy peanut butter cup ice cream and get cozy with my pillows!
 
Be all cozy too!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Roses | via Tumblr
Om mig
Ami, 95'liner från Stockholm, Sverige. Har precis flyttat tillbaka från Kyoto, Japan, med ett stort intresse för asiatisk kultur i allmänhet. Mat, språk, musik, hela paketet~
Följ mitt liv, as the crazy mess it is!


Follow
RSS 2.0